Google+

miercuri, 27 iunie 2012

Numeroşi vizitatori cu mormane de farfurii murdare au luat cu asalt Zoo Băneasa.


Un număr impresionant de vizitatori cărând după ei mormane de vase murdare au luat cu asalt Grădina Zoologică Băneasa, după ce au auzit la OTV că aici a fost adus din America de Nord un urs spălător.
“Este un urs spălător american, iar americanii ăştia nu fac lucruri de mântuială, probabil că este foarte performant, nu ca urşii ăia spălători asiatici care spală o farfurie si după aia gata, se defechează. Detergentul Fox i l-am adus noi, sper să nu se păcălească cu el, nu i-am determinat încă formula chimică în direct în studioul OTV. Nu ar fi de dorit să ne sară presa ciocoiască în cap cu ursul păcălit de Fox ”, ne-a declarat domnul Dan Diaconescu.
La rândul său, premierul Victor Ponta ne-a declarat: “Băsescu nu este de acord ca eu să reprezint Statul în faţa ursului spălător, a zis că va sesiza pe acest aspect dinozaurii de la Curtea Constitutionala. Sunt într-o situaţie dificilă, se ştie că nu obişnuiesc să-mi spăl rufele murdare in familia USL”.
Contactat telefonic, Crin Antonescu ne-a spus: “Nu intentionez să vizitez ursul spălător, în primul rând pentru că programul la Zoo Băneasa se termină prea devreme, la ora 18 şi în al doilea rând pentru că risc să mă spele pe ochi şi să-mi piară somnul”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu