Google+

duminică, 10 iunie 2012

Vedetă boliviană transferată disciplinar la Steaua



Pentru că timp de trei zile consecutiv nu a fost surprins mestecând frunze de coca la antrenament, conducerea echipei de fotbal boliviene FC La Paz a decis mutarea disciplinară a vedetei  Juanito Cocalares la Steaua Bucureşti.
Contactat de noi cu privire la aceast subiect, Gigi Becali ne-a declarat:
“Joacă bine zdreanţa, la anul putem ţinti chiar locul 5 in campionat cu el în echipă. Patronul de la FC La Paz, un om însemnat, fost cioban de lame din rasa Wilkinson, mi-a zis in limba boliviană: “Bă, Gigi, ăsta poate fi pus în valoare numai dacă joacă la altitudini mari, aici joacă la peste 3500 m. Practic, tactica lui deosebita constă în a merge in pas alergator pe teren pe fondul sufocării adversarilor din cauza altitudinii mari”.
Când am auzit eu asta, m-am sfătuit cu Meme, el a ţinut-o una si bună că meciurile de acasă trebuie să le jucăm pe Mont Blanc. Eu nu am fost de acord, i-am zis că Dumnezeu ne pedepseşte la masa verde dacă ne jucăm meciurile de acasă intr-o republică islamică, pagână adică. Aşa că am vorbit cu Putin, care mi-a zis: “Bă, Gigi, joacă bă la mine, pe Vârful Elbrus”. Eu am fost foarte bucuros să joc pe un munte sfânt, Piţurcă mi-a zis că pe acel munte s-au descoperit zarurile cu care Noe a jucat barbut pe arcă in timpul potopului. După aia, când oi ieşi eu preşedinte de stat, o să recuperez toate teritoriile ocupate de duşmani si o să jucăm meciurile de acasă pe unul dintre vârfurile de peste 5000 m din Cadrilater. Mi-a povestit Tănase ca sunt destule vârfuri de-astea in Cadrilater, el se mai dezmorţea câteodata escaladând dimineaţa trei-patru vârfuri de-astea deodată”.
La întrebarea noastră cum va fi folosit fotbalistul bolivian la meciurile jucate, prin prisma şi alunecarea diavolului, în deplasare, la altitudini mici, Gigi Becali ne-a declarat: “La meciurile în deplasare am înteles ca zdreanţa exceleaza în pauză, când este neîntrecut în distribuirea de frunze de coca in vestiarul arbitrilor. După o distribuire de asta, am înteles că la un meci în deplasare, echipa lui din Bolivia s-a ales cu trei lovituri de la 8,5 metri si cu doua aut-uri bătute cu piciorul din colţul careului de 14 m”.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu