Google+

vineri, 31 iulie 2015

Moment poetic, cum ar veni

-Există cultură și la noi în Vaslui, detractorilor – le scrise Maricica pe Facebook oamenilor răi care nu mai pridideau să-i bălăcărească pe vasluieni că câr, că mâr, că așa și pe dincolo. Ca și când neologismul folosit nu ar fi fost suficient pentru a-i susține afirmația, ea simți nevoia nevoia să-și întărească opinia și cu un vers care, deși complex, reda mai degrabă nevoile ei primare: „Dați-mi un trup, voi, munților!”
Și deodată, ca într-o veritabilă capodoperă de Coelho pentru protozoare cu IQ subunitar, întreg universul conlucră făcând exces de zel  în vederea soluționării pozitive a solicitării sale. Ușa îi fu făcută țăndări în 34 de milisecunde și Maricica avu parte, timp de mai multe ore, nu de un singur trup, ci chiar de șapte trupuri. Deh, univers superior calitativ. Dar mai ales cantitativ.
                         
-Dați-mi un trup, voi, munților – declamă timidul student ochelarist în timp ce admira Ceahlăul la apus, un uriaș cu fruntea-n soare, de strajă țării noastre pus.
-Marș în pixda mă-tii dă ochelarist cu pistrui, unde te crezi, în lumea civilizată? Păi dacă vrei ceva de la noi, ia completează tu o cerere și poate cândva îți vom răspunde. Dacă n-om fi ocupați – îi răspunseră munții.

-Dați-mi un trup, voi, munților – se rugă fata.
-Asta vrea să apară în Playboy, pe copertă - comentară malițioși munții.

-Dați-mi un trup, voi, munților! Altfel am să vă fut! – își preciză punctul de vedere marele bard Marius Lăptucă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu