Google+

sâmbătă, 12 septembrie 2015

Apocalipsa după Ioan

-Nu știu ce am azi, mă simt foarte rău, citește-mi și mie ceva din Biblie cât stau întinsă în pat, poate-mi mai revin – mă rugă bunica.
Am luat biblia de pe masă, am deschis-o și am început să citesc cu voce tare:
„Și-am auzit glas mare din templu, zicându-le celor șapte îngeri: "Duceți-vă și vărsați pre Pământ cele șapte cupe ale mâniei lui Dumnezeu!" 
Și s'a dus cel dintâiu și și-a vărsat cupa pre Pământ. Și s'a ivit o bubă rea și vătămatoare pre oamenii care aveau semnul Fiarei și care se'nchinau chipului Fiarei. 

Și al doilea înger și-a vărsat cupa în mare; și s'a făcut sânge ca al unui mort, și toată suflarea vieții care este'n mare a murit.
Și cel de al treilea și-a vărsat cupa în râuri și'n izvoarele apelor; și ele s'au prefăcut în sânge”.
- … Ups… scuze, bunico, iar am nimerit Apocalipsa după Ioan – i-am zis, văzând-o cum se face tot mai palidă la față.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu