Google+

duminică, 8 noiembrie 2015

Istoria României scrisă de partidul la care am fost ales eu dictator

Pentru că aveam ceva timp liber, m-am luat să scriu o istorie a României care să fie agreată de partidul la care am fost ales eu în mod democratic dictator: P.S.C.G.R.S.A.C.P. (Partidul Societății Civile Gurmande din România Scârbite de Actuala Clasă Politică).
Am zis să o fac din timp, întrucât după ce voi câștiga detașat anticipatele nu-mi voi mai vedea capul de treabă: va trebui să vând cât mai profitabil dregătoriile din teritoriu, să transform D.N.A.-ul în O.N.G. pentru protecția populației de castori din Delta Dunării, să suprim din fașă orice tentativă de contestare a autorității mele democratice și, lato sensu, să întreprind multe alte lucruri pe care trebuie să le facă orice dictator democrat luminat.
Or, ar fi fost o mare greșeală strategică să ajung la putere fără să am deja elaborată o Unică Istorie Adevărată și Unanim Acceptată a României, care să scoată în evidență Interesul Național al P.S.C.G.R.S.A.C.P. din Paleoliticul Inferior și până în prezent. Orice partid democratic care se respectă pe sine, în general și pe dictatorul său, în special, are elaborată o asemenea istorie.
Vă mărturisesc că scrierea acestei opere istorice din perspectiva naționaliștilor gurmanzi nu a fost deloc o întreprindere ușoară, mai ales în ce privește perioada dacică, când din cauza numărului foarte redus de cuvinte din domeniul gastronomiei este posibil ca dacii să se fi confruntat cu grave toxiinfecții alimentare. Apoi, ușor-ușor am ajuns la toxiinfecțiile falimentare de la sfârșitul secolului al XX-lea (Bancorex, F.N.I. etc), pentru ca perioada cea mai ușoară să fie cea dintre ministeriatul Elenei Udrea și preluarea puterii de către Klaus Iohannis, căreia i-am dedicat un capitol intitulat sugestiv „Istoria contemporană a României între Cârnatul de Pleșcoi și Salamul de Sibiu”. 

2 comentarii:

  1. Neaparat si covrigii de Buzau ca au gaura din ce in ce mai mica. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, și sarmalele, altă mâncare tradițională românească. :)

      Ștergere