Google+

vineri, 6 noiembrie 2015

Lacalut Pa(r)siv

În seara asta niște domnișoare făceau reclamă în Carrefour la pasta de dinți Lacalut. Era plin de afișe peste tot, despre cum îi Lacalut atât de bun, încât dacă în principal românii s-ar spăla pe dinți, iar în subsidiar ar face-o cu Lacalut, dentiștii ar rămâne cu toții fără loc de muncă.
-Ptiu, fir-ar al dracu’, mi s-a revelat în mintea mea bonlavă, carevasăzică stomato-ologii nu fug din România din cauza corupției în special și guvernării de căcat în general, cum credeam eu, ci își iau tălpășița că-i lasă Lacalut cel bun muritori de foame!
Apoi m-am mai uitat puțin la afișe și imediat mi-a sărit în ochi o încălcare flagrantă a Constituției, care făcea ca unii oameni să fie mai egali decât alții. Așa că am protestat imediat:
-Domnișoară, nu vă este frică de Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării?
-Da’ de ce? – a întrebat domnișoara Lacalut cu o mare sete de cunoaștere, amestecată cu o combinație de frică, sictir și politețe cauzată de factori obiectivi și subiectivi.
-Păi fiindcă-i discriminați pe homosexuali, e plin pe aici de Lacalut Aktiv, da’ Lacalut Pasiv nu văd nici măcar unul. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu