Google+

marți, 29 martie 2016

Iepur si muove!

Azi-noapte am visat că eram împărat-șef al Comisiei Europene (ca o paranteză, la început fuseserăm mai mulți coîmpărați, dar prin niște manevre de o abilitate ieșită din comună îi eliminasem pe ceilalți coîmpărați, pentru a deveni eu unic împărat-șef). Și în această calitate de împărat-șef scriam un ucaz în domeniul medical către sus-pușii mei din România, pe care-l intitulasem sugestiv "Detoxifierea prin D.N.A. a colonului iritat de metropolă". Când, deodată, intră în încăpere lacheul meu valah, cu o tocăniță aburindă de iepure:
-Ai răbdare să termin această directivă ce va fi indubitabil transpusă în dreptul intern valah, am zis, și am împins tocănița de iepure spre marginea mesei, adăugând: Iepur si muove!... Ori cine a zis asta înainte?
-Nimeni, mărite, absolut nimeni, zise lacheul meu valah, mieros, cum ar veni.
-Nimeni? Foarte bine, foarte bine, atunci să vină biograful s-o consemneze! Ah, câtă inspirație, încă un citat celebru pe care l-am oferit pentru posterioritate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu