Google+

marți, 5 ianuarie 2016

În care se arată cum va da dl. Putin ora exactă în 2016

- În anul 2016, fără a precupeți niciun efort, trebuie să luăm toate măsurile care se impun pentru ca ora Moscovei să devină ora întregului glob pământesc – îi zise Putin lui Medvedev. M-am săturat de faze de-alea de rahat ca-n anii trecuți, când îl sunam pe Raúl Castro să-l felicit de ziua națională a Cubei, iar el îmi răspundea că ziua națională va fi mâine. Sau când îl sunam pe Kim Jong-un să-l felicit de ziua națională a Coreei de Nord, iar el îmi zicea că ziua națională a fost ieri. Sau când îi sunam pe oficialii polonezi ca să-mi exprim condoleanțele pentru moartea președintelui Lech Kaczyński în accidentul aviatic de la Smolensk, iar polonezii îmi răspundeau că avionul nici nu a decolat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu