Accidentul de astăzi al președintelui, care a lovit în spate cu Loganul său
un alt autoturism, le-a dat de gândit proiectanților de la uzina Dacia.
„Privind la televizor accidentul președintelui, ne-am dat
seama că lipsa sistemului de frânare la marca Logan, combinată cu consumul de
băuturi alcoolice, poate duce la accidente pentru posesorii de Logan care au
reușit să pornească motorul”, și-au justificat
specialiștii de la „Dacia” intenția de a introduce sistemul de frânare pe noul
Logan.
Oricum, pentru început, dotarea va fi numai opțională, deoarece
producătorul auto de la Mioveni dorește, pe de o parte, să testeze impactul pe
care noua măsură l-ar avea asupra împătimiților de Logan (destul de refractari
la nou), iar, pe de altă parte, să obțină avizul tehnic de la cel care, practic,
a făcut Dacia mare- Burebista.
Burebista pilota o Dacie mare, de neam prost, cu numar de Sarmizegetusa si bord de ceneu
RăspundețiȘtergereAsta cu Dacia cu bord de CN e tare, mi-am adus aminte de anii 90, care avea pe vremea aia bord de CN la Dacie era ca astia cu X6 din zilele noastre:)
ȘtergerePerioada lui Burebista este singura perioada din istoria marcii cand o Dacie a reusit sa tina fara sa se faca tandari de la gura Bugului si pana in Boemia.
RăspundețiȘtergereHe, he, acu' nici in camion nu mai rezista atata!
ȘtergereDe ce sunteti rai, mah, totusi Dacia este singurul autoturism care pe distante mai lungi merge cu masina.
RăspundețiȘtergere