Google+

duminică, 10 martie 2013

Robotul Curiosity a postat primul său comentariu pe Tartor Ocular după ce Abatele a dezactivat setările de securitate împotriva roboților



Beneficiind de clemența Abatelui, care a dezactivat verificarea pe bază de cuvinte introdusă special împotriva roboților, Curiosity a postat astăzi în premieră un comentariu pe blogul Tartor Ocular.
De menționat că restricția de a comenta pe blog fusese inițial impusă de Abate roboților tocmai pentru a pedepsi fapta reprobabilă a lui Curiosity, care imediat după amartizare omorâse o pisică verde marțiană marțială. Fapta lui Curiosity i-a făcut pe specialiștii americani care-l urmăreau pe monitor să exclame: „Curiosity killed the cat!”

Dar iată ce a comentat pe Tartor Ocular robotul Curiosity:
„Dragi cititori! Aici, pe Marte, pe roboții cei mai proști îi pun omuleții verzi să spele toaleta cu periuța de dinți! Dar măcar să ne dea apă și detergent. Când m-am întâlnit prima dată cu omuleții verzi am crezut că sunt ecologiști pașnici care locuiesc cu părinții, ca Remus Cernea. Numai că ei m-au imobilizat și au început să mă facă „robot jidan”, „robot poponar” sau „robot cioroi”. Așa mi-am dat seama că de fapt omuleții verzi marțieni nu erau ecologiști, ci îmbrăcaseră cămașa verde legionară”.

5 comentarii:

  1. Ha, o rupt Curiosity pisica martiala ca Corlatean cu Schengenu'!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci prin urmare Capitanul a ajuns pe Marte inaintea roboticilor americanci. Cu Nicadori cu tot.

    RăspundețiȘtergere
  3. Patronu de marmote11 martie 2013 la 00:04

    Robotul asta s-o fi intalnit si cu Dan Martian? Care vi-l mai amintiti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate Vadimash și Cocosul Garlic să și-l mai amintească pe primul președinte de după Revoluție al Camerei Deputaților, că ei sunt mai deștepți.

      Ștergere
    2. Bai desteptule, Vadimash este mult mai destept ca mine, iar eu sunt mult mai destept ca el!

      Ștergere