Google+

duminică, 22 septembrie 2013

În noul an școlar, Guvernul îi obligă pe dascăli să educe elevii în spiritul programului didactic make monkey with no risk



Începând cu noul an școlar Guvernul și-a propus ca, printr-o programă școlară axată mai mult pe practică, să-i sprijine pe elevi pentru a se adapta exigențelor economiei de piață. Astfel, Guvernul i-a impulsionat pe dascăli să aplice cât mai mult în școli metoda educațională „make monkey with no risk”.
                                    
De fapt, pentru ca profesorilor să le reușească cât mai bine aplicarea, în ce-i privește pe elevi, a metodei educaționale „make monkey with no risk”, ei trebuie să continue politica școlară din anii anteriori, adică să nu facă nimic. Oricum, elevii sârguincioși fac tot posibilul pentru ca, în cel mai scurt timp, să dobândească o pregătire conformă cu programul didactic „make monkey with no risk”.  

„Ideea de a implementa acest principiu în educația elevilor mi-a venit navigând pe internet, când la orice pagină aș fi deschis îmi apărea mesajul „make monkey with no risk”. Sunt convins că, prin aplicarea acestei metode educaționale, în câțiva ani tinerii nu se vor mai opune proiectului „Roșia Montană”, deoarece nu voi mai avea nicio problemă în a-i convinge că „cianură” e doar un apelativ simpatic, cam cum își zic ei astăzi „bă, coae” unul altuia”, și-a asumat premierul Ponta paternitatea noului program educațional, în timp ce era huiduit de deputatul Ponta care, după cum se știe, se opune din răsputeri proiectului „Roșia Montană”.

Totuși, unii dascăli se tem că programul didactic „make monkey with no risk”, pe care li se cere să-l aplice elevilor, poate degenera ușor în „make monkey with risk” în cazul în care, ca și anii trecuți, vor mai lua din când în când după ceafă câte-o scatoalcă de la școlari.

5 comentarii:

  1. Unit, salvez Rosia Montana!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu ce aveti voi cu cianurile, frate, ca la pescuit sunt cele mai eficiente. Mai eficiente chiar decat carbidul. Eu ma pricep, pentru ca in 2000 am dat la peste cu cianura pe Tisa impreuna cu tovarasii mei mineri de la Baia Mare si am prins mii de tone de peste. Asa, de amorul artei, ca nu i-am mancat, i-am aruncat inapoi in rau, ca la Animal Planet. Da' fara sa-i pupam in bot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pescuitul la cianura e la fel ca pescuitul la caramida. In ambele cazuri pestele suge pwla.

      Ștergere
  3. Abatele tzepar face modificari prin blog ca noi sa credem ca el pune postari. Si ne umple casuta de e-mail, tzepierul:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuz-acuz-jacuzele mele, domnilor, am decis sa pun pe aici niste butoane noi, ca sa nu mai fiu calificat de Vadimash ca element retrograd, refractar la Facebook în special și la orice alte lucruri în general.

      Ștergere