Google+

miercuri, 13 noiembrie 2013

Dând curs pasiunilor sale automobilistice, premierul Ponta a decis să lase economia țării pe pilot automat

Încântate de noile taxe stabilite de Guvern pentru mediul privat, cele mai puternice asociații de business din România (AmCham, Consiliul Investitorilor Străini, Asociația Oamenilor de Afaceri și Romanian Business Leaders) au decis să-i trimită premierului Victor Ponta următoarea carte poștală de felicitare:




Mulțumindu-i mediului de afaceri pentru urările de bine, premierul a declarat: „Chiar dacă sunt cel mai bun la politici economice sau fiscale, pasiunea mea rămâne raliul. Dintr-o pană de cauciuc m-am născut, dintr-o pană de cauciuc o să mor”.

7 comentarii:

  1. deh, gresit, il omoara dictatoru' cu serviciile lui

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ponta e foarte bun și la tenis, așa că ai fi putut să spui: „îl omoară Rafa Nadal cu serviciile lui”.

      Ștergere
    2. macar de s-ar indura sa iroseasca o minge de tenis pe mecla lui

      Ștergere
    3. Ba ar fi trebuit sa spuna: „il omoara Nastase cu serviciile lui de portelan din Zambaccian”.

      Ștergere
  2. Bine ca sunteti voi destepti, lua-v-as polisemiile-n carici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Uh, măi băieți, am scăpat ca prin urechile acului! O clipă am crezut că anonimul ne va lua polisemiile în pulă...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand am citit ce a scris anonimul, o clipa mi-a trecut prin gand ca s-au rupt zagazurile si a venit viitura de putori. Si cand colo, asa era: se rupsesera zagazurile si venise viitura de postaci.

    RăspundețiȘtergere