Google+

sâmbătă, 15 decembrie 2012

Din cauza străzilor și trotuarelor impracticabile, Sfârșitul Lumii a luat decizia să ocolească sectorul 5


Primarele Van Ghelie a devenit încă o dată eroul locuitorilor sectorului 5 al Bucureștiului, după ce l-a silit pe Sfârșitul Lumii să ocolească această unitate administrativ-teritorială.

„Nu mai sunt nici eu tânăr, ca pe vremea lui Noe, sunt niște nămeți și un derdeluș pe străzile și trotuarele din sectorul 5, încât sigur nu aș scăpa viu de acolo”, a declarat Sfârșitul Lumii la televiziunea de aurolaci Canal D.
„În cel mai bun caz mi-aș rupe o mână, un picior, doi-trei dinți, dar dacă mi-aș rupe gâtul cine ar mai nimici lumea? S-ar putea ajunge până acolo încât oamenii să fie nevoiți ca, în lipsa unui Sfârșit al Lumii, să se nimicească ei între ei, ca până acum”, a ținut să mai precizeze Sfârșitul Lumii.

Faptul că locuitorii sectorului 5 vor supraviețui Sfârșitului Lumii nu va împiedica însă cu nimic extincția totală a umanității. Conform cercetătorilor, în câteva zile după Sfârșitul Lumii evoluția antidarwinistă a alegătorilor lui Van Ghelie se va fi încheiat, astfel că tranziția de la om la maimuță va fi completă.

6 comentarii:

  1. Eee, asa mai merge, ai vazut mai, Abate lenes, ca daca te iau cu raul mai pui si tu mana sa mai postezi cate ceva?

    RăspundețiȘtergere
  2. Văzut, d-le I.R. Dentilă, mulțumesc pentru atitudinea mobilizatoare, trăi-ți-ar copilașii în pungi de-un kil!

    RăspundețiȘtergere
  3. ..sau in prezervative sparte, copiilor lui Air.E. Dentila

    RăspundețiȘtergere
  4. Patronu de marmote15 decembrie 2012 la 15:28

    Copii, ati vazut voi ce a declarat azi ambasadorul ala americanci, Mark Vitănștain? Auzi, cica romii din Romania sa se organizeze ca sa nu mai fie discriminati. Sa se organizeasca, manca-t-as, primesc, da' in Frantia!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un procuror care i-a trimis în judecată pe niște rromi pentru „asociere în vederea săvârșirii de infracțiuni”, a ajuns batjocura judecătorilor, care au râs foarte mult de pleonasmul său.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu sunt foarte destept si mi-am dat seama ca voi comentati despre tigani pentru ca postarea este despre sectorul 5. Daa, sunt foarte bun, am plecat sa-mi ridic o statuie. Pa!

    RăspundețiȘtergere