Google+

luni, 10 decembrie 2012

SENZAȚIONAL: În județul Teleorman a fost depistat un votant viu


U.S.L. a sesizat Parchetul de pe lângă Tribunalul Teleorman după ce mai mulți susținători morți ai alianței au fost împiedicați ilegal să voteze ieri, fiind speriați îngrozitor la urne de un votant viu.

Am mers și eu ca tot mortul la vot și deodată, la urne, mi s-a împleticit brusc în față votantul viu din sat. Vă dați seama, m-am speriat îngrozitor, am crezut că e o fantomă. Dacă aș mai fi avut intestin gros, ca în urmă cu 50 de ani, cred că m-aș fi căcat pe mine de frică. Nu e primul scrutin la care ne sperie votantul viu. Cred că e băsist al dreacu’! La referendumul din iulie s-a îmbrăcat într-un cearșaf alb și a sărit de după un copac în fața unui grup de morți care mergeau la vot, bălăbănindu-și mâinile. Au rupt-o săracii morți la sănătoasa de frică, parcă văzuseră o stafie”, ne-a declarat decanul de vârstă al votanților morți din Teleorman (147 de ani, după cum rezultă din lista electorală).

Votantul viu riscă acum să stea cel puțin 3 ani după gratii, la Grădina Zoologică, dar această pedeapsă nu-i încălzește cu nimic pe morții teleormăneni, aceștia fiind convinși că votantul viu se va întoarce pentru a-i bântui în cimitir.

3 comentarii:

  1. Sa nu fie de deochi dar seamana cu secretara lui Dragnea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mancam supa in fata calculatorului, cand a aparut postarea asta si era sa ma inec cu o galusca:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Declaratia de azi a lui Gigi Becali este pur si simplu geniala, ea nu trebuie pierduta de nimeni cu simtul umorului dezvoltat. Pentru delectare, dati click pe "declaratia lui Gigi Becali" (am pus link).

    RăspundețiȘtergere