Google+

luni, 11 februarie 2013

S-a stins lumina lumii!


Ultimul liberal autentic, cea din urmă stea (din Ghencea) de pe firmamentul istoriei P.N.L., a fost condamnat astăzi de regimul totalitar la 3 ani de închisoare cu suspendare. Gigi Becali se înscrie astfel în pleiada marilor oameni politici liberali persecutați crunt de dictatură: Constantin I.C. (Dinu) Brătianu- mort în închisoarea de la Sighet, în 1950; Gheorghe I. Brătianu- mort în închisoarea de la Sighet, în 1953; Gigi Becali- viu, dar închis cu suspendare la București, în 2013.

„Ca și Constantin I.C. Brătianu și Gheorghe Brătianu, Gigi Becali a fost condamnat tot pentru ideile lui. În fața unei asemenea evidențe, conținutul ideilor nici nu mai are vreo importanță. Dar drama lui Gigi Becali este cu mult mai mare, deoarece pentru a ocroti valorile liberale acesta a luat întreg stigmatul asupra sa, ca Hristos, dându-și demisia din P.N.L., „pohta” ce marele om politic „a pohtit” toată viața”, a comentat condamnarea lui Becali marele om politic și scriitor Varujan Guzganian.

Adepții teoriei constipației afirmă însă că nu întâmplător demisia lui Becali din P.N.L. coincide cu demisia Papei de la Roma: Gigi Becali se pare că a mituit deja comisia care arbitrează lupta între cardinali pentru preluarea scaunului Suveranului Poncif, urmând ca într-o primă fază să fie numit cardinal ortodox iar într-o a doua fază să fie ales ca întâiul Papă-Lapte ortodox de la Roma.
Dorința lui Becali de a fi ales Papă ortodox este explicabilă, deoarece dacă va rămâne în România tratamentul de care va avea parte va fi, conform Legii pentru executarea pedepselor suspendate, mult mai dur decât cel aplicat de regimul totalitar Brătienilor. Dacă Brătienilor li s-a acceptat totuși, într-o ultimă fază, înlocuirea pedepsei închisorii cu inderdicția de a părăsi celula, lui Becali regimul dictatorial nu-i va accepta niciodată înlocuirea suspendării cu altă pedeapsă mai ușoară.

10 comentarii:

  1. Eu fiind eminamente destept mi-am dat seama ca prin titlul "S-a stins lumina lumii" Abatele face o aroganta pe care numai eu o pot intelege. El se refera in acelasi timp si la inscriptia funerara a lui Iancu de Hunedoara si la sutul in cur pe care l-a luat astazi "Razboinicul Luminii".

    RăspundețiȘtergere
  2. Stie cineva, exista vreo interdictie legala de a cumula calitatea de membru P.N.L. cu calitatea de papa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur, de ce nu, pe acest blog poate exista orice!

      Ștergere
  3. Etete, Hahalera lui Christos si-a luat prima bataie la cur dupa ce-a ctitorit 47 de manastiri de taici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Patronu de marmote11 februarie 2013 la 19:39

    Mai intai vine unul cu "Intaiul Papa-Lapte ortodox", apoi apare altul cu "Hahalera lui Christos", mor dracu de ras:)

    RăspundețiȘtergere
  5. fratele patronului de marmote11 februarie 2013 la 19:41

    Oare se poate deveni Suveran Poncif pe partea economica?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur, cu conditia sa sugi p_la numarului minim de cardinali prevazut in canoane pt alegerea Papei.

      Ștergere
  6. Din banii pentru curve-am cumpărat
    O Biblie, căci dracului sunt dat!
    Din banii ce-i aveam pentru țigări
    Am cumpărat un snop de lumânări.
    Din banii de băut am dat o liturghie
    Ca toți dușmanii s-afle și să știe!
    Iar banii pentru droguri, fără frică
    i-am îndreptat spre sfânta biserică.
    De credeți ce am scris mai sus
    Aveți probleme... eu pe drept v-am spus...

    RăspundețiȘtergere
  7. Patronu de marmote12 februarie 2013 la 13:34

    Mi-a pierit și somnul,
    Pacea creștiliană.
    Mârâie spre Domnul
    Limba becaliană.

    RăspundețiȘtergere
  8. da daaaaaaaa
    eu nu am spus...
    eu i-am transmis
    sa vedem daca vine ack-ul (doar pentru cunoscatori)

    RăspundețiȘtergere