Google+

marți, 26 februarie 2013

Scandal de amploare la Vatican: Papa Benedict a fost surprins astăzi în trafic conducând un papamobil înmatriculat în Bulgaria, fără asigurare auto obligatorie și cu ITP-ul expirat


Papa Benedict al XVI-lea este astăzi subiectul central al unui nou scandal izbucnit la Vatican: Sanctitatea Sa a fost surprinsă în trafic de paparazzi tabloidului VatiCancan conducând un papamobil înmatriculat în Bulgaria, fără asigurare auto obligatorie și cu inspecția tehnică periodică expirată. La momentul depistării sale de către paparazzi, Suveranul Poncif se deplasa pe bulevardul central din Vatican, între crama papală și toaleta papală.

„De foarte multe ori asemenea papi inconștienți, conducând papamobile înmatriculate în Bulgaria, fără a avea asigurare, au provocat daune automobilelor cardinalilor, punându-i pe aceștia în situația de a nu și le putea repara pe RCA-ul Suveranului Poncif”, a acuzat Tarcisio Bertone, tartorul facțiunii ultras a cardinalilor italieni din Conclav.

La rândul său, Papa Benedict al XVI-lea a declarat că tot scandalul a fost orchestrat din umbră de cardinalii italieni din Conclav, marii săi rivali, pe care timp de atâția ani a încercat fără succes să-i reformeze.
„Cardinalii italieni și-au îndeplinit un dublu scop: pe de o parte au reușit să mă denigreze și mai mult în fața fanilor mei, iar pe de altă parte și-au legitimat viitoarea măsură de a comanda pentru noul Papă, care va fi ales dintre ei, un papamobil fabricat de Mercedes, cu geamuri fumurii, așa cum numai businessman-ul ecleziastic Daniel mai are”, ne-a dezvăluit cu tristețe Benedict. 
Mai mult, făcând o paralelă cu Emil Constantinescu în anul 2000, Papa a declarat că abia acum înțelege ce înseamnă să fii învins de sistem.
„Mi-am dat demisia, ce dreacu’ să fac, altfel dilimanii ăștia de cardinali erau în stare să mă suspende chiar și de două ori”, a mai spus Papa Benedict, fin cunoscător al istoriei recente al României.

8 comentarii:

  1. Da, cardinalii astia sunt dilimani rau, fra', l-au demis skor-rapid pe Pontificilă, crek a fost un super-horror-show pentru el, fra'!

    RăspundețiȘtergere
  2. Patronu de marmote26 februarie 2013 la 18:14

    Am facut la viata mea si bune si rele,
    N-am crezut ca cardinalii nu-s fetele mele!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am crescut la Vatican, din nefericire,
    Dintr-o mama si cinci tati
    Si Frati in nestire.

    RăspundețiȘtergere
  4. „Țupa-i țupa, țupa-i țupa,
    Cardinalii stau deasupra
    Și așteaptă seara,
    Ca să-mpuște țara”,
    a prezis Benedict viitorul sumbru al Vaticanului fara el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, inca un distrus care cunoaste maneaua aia din anii '90 :)

      Ștergere
  5. Porumbel Ciripescu26 februarie 2013 la 21:11

    Domn' Abate, de ce nu-i faci si tu blogului o pagina de facebook, cum se procedeaza in cercurile inalte in care ma invart eu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-e frică să nu devină viral și după aia să intre prea mulți proști pe el :)

      Ștergere
    2. desigur, nu ai vrut sa adaugi ca sunt destui care intra si nu ai vrea sa fie si mai multi -))))

      Ștergere