Google+

miercuri, 30 ianuarie 2013

CNA-ul a înjumătățit astăzi și licența de emisie online a OTV-ului


După ce acum câteva zile CNA-ul a închis postul de televiziune OTV, astăzi a luat împotriva lui Dan Diaconescu o altă sancțiune drastică: înjumătățirea licenței de emisie online a postului.
                                      
„Voi fi întotdeauna cu un pas înaintea uneltelor din CNA ale ciocoilor. Am informații că peste câteva zile îmi vor închide și emisia online, dar am pentru ei o surpriză de proporții”, a declarat Dan Diaconescu.

Surse apropiate mogulului OTV ne-au dezvăluit că, în cazul în care CNA-ul îi va închide acestuia și emisia online, el va lupta în continuare cu sistemul mafiot al audio-vizualului, fiind decis să emită chiar și din offline. În acest din urmă caz, OTV-ul va emite offline pe memory-stick-uri pe care Dan Diaconescu le va împărți în timp real pensionarilor, atât în mediul urban, dar mai ales în cel rural.

5 comentarii:

  1. Pentru ca sunt extrem de destept, eu pot sa enumer maximum un motiv pentru care pasaroiul vorbitor Cocoshul Garlic ar trebui sa se teama de vampiri. Pasaroiule, sfarsitul tau se apropie odata cu criza usturoiului din China!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Razi tu, razi, Vadimel, dar sunt sigur ca bateriile 777 se fac din usturoi chinezesc. Sau invers, plm. Sau echivalent. Oricum imi astept sfarsitul cu demnitate, urmarind cum se pregateste oala cu Ciorbea in care anumiti confrati au fost deja aruncati. Am zis! (asta ca sa intaresc faptul ca sunt, intr-adevar, vorbitor)

      Ștergere
  2. Precizam ca niciun vampir nu a fost intoxicat mortal de Cocoshul Garlic in timpul redactarii prezentei postari.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stick it up your... antennasshole... ca să mă iksprim mai acacademic...

    RăspundețiȘtergere
  4. Abate esti cel putin la fel de pervers ca DD. Iaca ai ocazia sa vezi care-i OTV-ist inrait acum.

    RăspundețiȘtergere