Google+

sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Ștefan Bănică Jr.: „Următoarea mea nevastă va fi din județul Olt, deoarece acestea știu să mănânce bătaie mai bine”


Moldovencele din Roman (județul Neamț), locul de naștere al Andreei Marin, sunt profund revoltate împotriva acesteia deoarece, consideră ele, decizia Andreei de a divorța de Ștefan Bănică este de natură a le afecta prestigiul de cele mai bune mâncătoare de bătaie din țară, prestigiu câștigat în zeci de ani cu sudoarea pumnului bărbatului.
„Cine a mai pomenit ca o moldoveancă din Roman să divorțeze pentru atâta lucru? Că mânca bătaie de la bărbat? Unde mai pui că o ducea și bine fandosita, că, din câte am văzut noi la televizor, Fănică dădea cu pumnul, nu cu parul. Ehei, păi când îl apucă pandaliile pe bărbatu’ meu, nu mai prididește salvărli de la spitalu’ județean să facă întoarcerea din 3 mișcări la noi la poartă. La noi primele cuvinte pe care le învață un copchil când începe să vorbească nu sunt „mămucă” și „tătucă”, ci „haoleu, numa-n cap să nu dai”. Dar în cazul Andreei așchia a sărit departe de trunchi. A umblat numai cu nasu pe sus și a uitat vechiul proverb de la noi „să nu uiți niciodată de unde ai plecat”. Nici nu-i mai ajungeai cu prăjina la nas, doar Fănică mai ajungea din când în când, dar numai cu pumnul”, și-a exprimat o gospodină din Roman dezaprobarea față de Andreea Marin.

„La începutul căsniciei eram animată de spiritul „Surprizelor” și îi făceam destul de des lui Ștefan surpriza de a mă lăsa bătută măr. Odată, de ziua mea, mi-a făcut Ștefănel  cadou o labă peste botic de mi-au zburat doi dinți. După aia m-a alintat un an întreg cu „Zâna-Mâseluță a Surprizelor”. Dar acum spiritul „Surprizelor” s-a mai estompat și iată că am ajuns la divorț”, a scris Andreea pe contul său de Facebook.

„Andreea m-a dezamăgit profund. Ca să o iau de nevastă, mi-a spus că moldovencele din Roman știu să mănânce bătaie ca nimeni altele. Dar nu a fost deloc așa, chiar și Cristina Țopescu se pricepea să mănânce bătaie mai bine decât ea. Ignoranții cred că personajul meu preferat este Elvis, dar este o greseală grosolană care nu reflectă decât superficialitatea lumii în care batem astăzi. De fapt, personajul meu preferat este un hibrid între Elvis și Cassius Clay, adică un fel de Elvis care dă foarte bine cu brandu’. Sau un hibrid între Elvis și regele Henric al VIII-lea al Angliei, ăla care a avut șase neveste și la două dintre ele le-a luat gâtu’. Ca Elvis am ajuns de mult timp, dar ca Henric al VIII-lea nu voi fi în stare să ajung niciodată, deoarece la baza comportamentului său față de femei stă angoasa pe care a dobândit-o în fragedă copilărie ca urmare a educației franceze pe care a primit-o. Or, eu nu știu o boabă de franceză și nici nu am citit în viața mea vreun autor francez în afară de domnul diriginte Socrate”, a declarat Ștefan Bănică Jr.

Încurajat de rezultatele recensământului din 2011, Ștefan Bănică își propune ca următoarea sa nevastă să fie din județul Olt. „Probabil ați văzut, la ultimul recensământ a reieșit că 70% dintre femeile din județul Olt au WC-ul în fundul curții. Vă dați seama, pentru o femeie obișnuită să facă țurțuri la cur la WC în nopțile de iarnă cu temperaturi de -25 de grade, câțiva pumni în gură pe zi sunt o nimica toată. Un fleac, cum ar zice Sergiu Nicolaescu”, a mai declarat maestrul genului muzical Christmas Metal.

În ce privește Poliția Română, aceasta a declarat că nu este abilitată de lege să cerceteze violențele despre care presa spune că ar fi cauza divorțului dintre Ștefan și Andreea. „Codul penal pedepsește numai violența domestică, or în acest caz este vorba, în mod evident, de o violență sălbatică, față de care noi nu avem atribuții”, a declarat purtătorul de cuvânt al Poliției Române.

14 comentarii:

  1. Stiti ce ma mir eu? Cum plm au ratat toate televiziunile subiectul asta cu divortul dintre cei doi? Ca eu am zapat aseară pe Discovery, pe Eurosport 1, pe Eurosport 2, pe National Geographic, pe Mezzo si nimeni nu zicea nimic de divortul astora. Nici macar pe Animal Placent, care ar fi fost cel mai in masura sa releteze despre divortul astora.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu sunt atat de destept si prin urmare il rog pe Vadimash sa ne explice ce a vrut sa zica Abatele in aceasta postare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa cum unii dintre voi stiu, eu sunt foarte destept si uneori inteleg ce vrea sa zica Abatele in postarile sale. Dar nu sunt atat de prost incat sa explic pe gratis pentru un cocosh vorbitor!

      Ștergere
    2. Vadimaş, ţi-am mai iesplicat da' grieu se licheşte di tini, brie: în politichie multe animale vorbitoare iezistă; ba chiar umblă vorba prin târg că la Spitalul de Tribuni e un personagiu carele se jură că a şi purtat discuţii, nu doar a văzut, cel puţin cu un cocoş vorbitor sau echivalent! Orice orb poate să confirme că a văzut asta!

      Ștergere
    3. Cocosule Garlic, sa intre TIR-ul cu rudotel la mandea in cont si poate atunci ma voi milostivi sa-ti impartasesc cate ceva din intelepciunea mea. Ar fi bun si Prozac, dar din asta trebuie sa trimiti 2 TIR-uri daca vrei sa deschid gura. Hai, ave eu, deja s-a strans coada de muritori sa ma salute.

      Ștergere
  3. Da pe Trinitas 1 si 2 te-ai uitat? Nu te-ai uitat, recunoaste! Astia au dar totul cu lux de amanunte si au apreciat ca divortul dintre cei doi ar trebui sa se consume in biserica, deoarece tot ce se intampla in lumea aceasta este vointa Domnului. Dar sa se consume contra unei taxe, ca banul este ochiul dracului, iar Biserica se lupta sa stranga toti ochii dracului pentru a-l lasa pe drac fara ochi. Un drac fara ochi nu este acelasi lucru cu un drac cu ochi, intelegi?

    RăspundețiȘtergere
  4. Patronu de marmote12 ianuarie 2013 la 15:36

    Ma tem ca Abatele a luat-o pe calea lui Florin Piersic, ca de 5 minute citesc la postare si nu se mai termina.

    RăspundețiȘtergere
  5. Banica a fost dintotdeauna un sensibil. El stie ca pe o femeie nu trebuie sa o atingi nici macar cu o floare. De aceea el a evitat floarea si a atins-o direct cu pumnul la mir

    RăspundețiȘtergere
  6. Investita cu solutionarea unui divort in care timp de 2 ani de la casatorie barbatul nu-si caftise niciodata muierea, Judecatoria Roman a apreciat ca mariajul nici nu se consumase in fapt.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avocatule_31, stii cumva unde este veverita_bc?

      Ștergere
    2. Mi se pare ca subtitreaza "Titanicul" direct la fata locului cu Catalin Radu Tanase

      Ștergere
    3. Gigi Becali a declarat: "mie îmi place de ăştia doi ăăă.. cum le zice... Avocatul_31 şi veveriţa_bc pentru că subtitrează cu diacritice şi în engleză, îmi place de ei că sunt naţionalişti".

      Ștergere
  7. Eu am o teorie, Andreea stie sa mananca bataie numai ca de la o vreme nu mai vrea sa manance de la Stefan. Mai deunazi am citit un articol cum ca Andreea a trebuit sa se ingrase un pic pentru rolul din Ho Ho Ho 2 (adica "ho ho ho - nu mai da"), dovada irefutabila ca Andreea a mancat cam multa bataie in ultima vreme.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sentimenţa cardanică şi adamică a lui Prometeul Babelor (n.m. de căcat - Ştiofân Bonincă) spune că coastele date de pomană di Dumnezău fără acordul lui Chuck Norris, se iau înapoi, cinstit măciucăreşte, prin puterea faptidică a lu' Măciucăritorul Automat de Romaşcance (fără Calgon, deci şi fără dinţi). Despicarea mărilor de către Moise din Moineşti, ar explica exodul pumnilor pisti bot. În rest, ştirea asta e nasoală fără Vanghelie, practic....

    RăspundețiȘtergere