Google+

marți, 22 ianuarie 2013

În care Tartorul îl readuce în actualitate pe Păstorel Teodoreanu, desigur plagiindu-l în mod grosolan


Guvernului Ponta

În guvernul Ponta, cel de concentrare,
S-au primit trei membri, pentru completare.
Însă ca să fie cabinet etern,
Îmi bag şi eu membrul... în acest guvern!
   
Zece membri P.D.L.

Zece membri P.D.L.
Visau guvernare nouă
Unul a vorbit în somn,
Şi-au rămas doar nouă.

Nouă membri P.D.L.
De băsism s-au copt!
Unul din ei s-a răscopt,
Şi-au rămas doar opt!

Opt membri P.D.L. 
Tot vorbeau în șoapte 
Că la Crin se doarme bine.
Şi-au rămas doar şapte!

Şapte membri P.D.L.
Fac afaceri grase.
Dar zdupu-i pe ei acum!
Şi-au rămas doar şase!

Şase membri P.D.L.
Învățau lozinci,
Unul a strigat greşit
Şi-au rămas doar cinci!

Cinci membri P.D.L.
Au fost cu Băse la teatru,
Unul n-a aplaudat
Şi-au rămas doar patru!

Patru membri P.D.L.
Şi cam toţi atei.
Unul s-a rugat la Domnul
Să rămână trei!

Trei membri P.D.L.
Își doreau votanți strigoi!
Unul plecă-n Teleorman,
Şi-au rămas doar doi!

Doi membri P.D.L.
Mândri ca păunul.
Unul s-a-nsănătoșit,
Astfel c-a rămas doar unul!

Un membru P.D.L.,
Cel mai îndârjit,
A plecat cu Codruț Marta
Şi n-a mai venit!

ZERO membri P.D.L.,
Au rămas și-acum cinstiți.
Căci partidul lor măreț  
A făcut din căcat bici!


Presei din România

În ţara asta prefăcută
Căcaţii scriu în loc sa pută.
Iar scriitori-adevaraţi
Sunt daţi afară de căcaţi...

4 comentarii:

  1. Patronu de marmote22 ianuarie 2013 la 16:14

    Pastorel a fost un mare om, aproape la fel de destept ca Vadimash.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iata ce epigrama i-am dictat la o betie lui Pastorel:

      Americanilor

      Dacă şi de astă dată
      Se retrag din Orient,
      Mă fac porumbelul păcii
      Şi mă cac pe Occident!

      Ștergere
  2. După prima vizită a lui Petru Groza în URSS, Păstorel a scris:

    Din Galaţi la Port Arthur
    Petru Groza, în carlingă,
    N-a văzut atâta cur
    Cât ar fi putut să lingă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiu de găoz, cinstit cu moţul
    Mă duc să mă învârt ca boţul,
    Dacă ai zis, s-a întâmplat
    Şi m-am făcut fix şi căcat.

    (Stăpând mi-s pi propriul destin, deci doar eu pot să fiu propriul meu căcat şi să mă dau afară:D

    RăspundețiȘtergere