Google+

marți, 8 ianuarie 2013

Ministerul Educației și Cercetării a decis să subvenționeze producerea noului medicament Paracetamol cosinus


Epidemia de gripă care afectează țara noastră de ceva vreme stă la baza unei idei îndrăznețe a funcționarilor din Ministerul Educației și Cercetării: în încercarea de a reabilita trigonometria în școlile din România, ministerul a decis să subvenționeze  producerea unui nou medicament: Paracetamol cosinus.
„Întrucât am constatat că în această iarnă foarte mulți elevi invocă gripa drept motiv al absenței lor din unitățile de învățământ, ne-am gândit că aceștia trec măcar prin farmacii. De aceea, am decis să subvenționăm noul medicament Paracetamol cosinus. Suntem convinși că elevii care nu citiseră niciodată în manualul de matematică despre această funcție trigonometrică vor afla acum foarte multe lucruri incitante despre ea de pe cutia de paracetamol”, a declarat un funcționar din Ministerul Educației și Cercetării Solitaire-ului.

Deși subvenționarea noului medicament reprezintă un efort bugetar deloc de neglijat, Ministerul Educației este totuși decis să și-l asume, încurajat fiind de succesul unui proiect mai vechi: Paracetamolul sinus. Astfel, în urma unui sondaj efectuat pe un eșantion reprezentativ de elevi de clasa a VIII-a, selectați aleatoriu din toate barurile și bodegile din România, s-a constatat că peste 40% dintre elevii care trecuseră prin farmacii auziseră de sinus*. Spre comparație, numai 5% dintre elevii de clasa a VIII-a care trecuseră prin farmacii își aminteau vag ceva de cosinus.

Dacă noul proiect al Ministerului Educației și Cercetării se va dovedi un succes, instituția intenționează să subvenționeze și alte programe educaționale, cum ar fi Paracetamol tangentă sau Paracetamol cotangentă.

*concluzia științifică implicită a studiului a fost că restul de aproape 60% din elevii intervievați luaseră din farmacii nurofen sau boli venerice.

9 comentarii:

  1. Eu sunt deosebit de destept si am intuit din aceasta postare ca Abatelui nu i-a trecut inca gripa de saptamana trecuta:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma tot intreb cum plm s-o fi imbolnavit un abate, adica un membru al inaltului cler, de gripa. Ehei, nici gripa nu mai este ce a fost odata, pe vremuri avea si virusul prestigiul lui.

      Ștergere
    2. Aprob pozitiv, de aceea nici ungurii nu se imbolnaveau de gripa pe vremuri. In schimb, se pare ca virusul ii stima extrem de mult pe bastinasii din America, chiar mai mult decat pe spaniolii care-l transportasera gratuit in Lumea Noua. Ca dovada, pe spanioli nu i-a infestat cu milioanele, adica fara numar, fara numar, ci numai cu miile.

      Ștergere
    3. Patronu de marmote8 ianuarie 2013 la 20:47

      Pai eu cred ca virusul ii iubea pe mayasi, incasi, olmeci, tolteci si alte alea pentru ca nu erau imuni, ci doar imunzi:)

      Ștergere
  2. fratele patronului de marmote8 ianuarie 2013 la 20:50

    ParaCosinus poate fi folositor si pentru fizica, la studierea si mai ales la prevenirea sarcinii electrice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, pentru prevenirea sarcinii electrice e foarte bun. Mai ales cand se tine de femei intre genunchi.

      Ștergere
  3. ParaCosinus ii atata de bun, ca am luat unu' anu' trecut si mi se desfunda nasu' si amu de la el. Asta ciuruie gripa cu stomac cu tot, futa-l Mniezo!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pescarul amator in ape tulburi9 ianuarie 2013 la 00:16

    Eu sunt bugetar si lucrez in Ministerul Educatiei si Cercetarii Contului de Facebook si Altor Conturi. Am incercat ca in timpul orarului de lucru sa practic si agricultura eco in Farmville, dar n-am avut nicio sansa in fata bulangiilor de colegi care practicau pe Farmville o agricultura fortata, bazata exclusiv pe chimicale.

    RăspundețiȘtergere
  5. De cand cu patacetamolul asta sinus si cosinus eu n-am mai vazut pron farmacii piramidon. Erau niste piramidoane sfinx pe vremuri... mumificau pana si gripa din tine!

    RăspundețiȘtergere