Google+

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Numeroși pensionari care au vizionat astăzi știrile despre iarna din Moldova se jură că apoi au alunecat pe poleiul din apartamentele lor


După ce au urmărit astăzi la Realitatea TV și Antena 3 știrile despre iarna din nordul Moldovei, numeroși pensionari au acuzat apoi alunecări și derapaje ideologice grave pe poleiul din propriile apartamente.
Deși la o analiză superficială s-ar putea crede că ne referim la pensionarii care s-au debranșat anii trecuți de la sistemul de încălzire, lucrurile nu stau tocmai așa.

„Știrile despre iarna din Moldova, cu ninsori subversive în plină lună ianuarie, erau atât de cutremurătoare încât timp de trei ore de la vizionarea lor mi-a fost pur și simplu frică să mă dau jos din pat pentru a mă duce până la baie. Mai bine mă piș pe mine decât să-mi rup gâtul pe zăpadă până la baie, mi-am zis în mintea mea”, povestește un pensionar bucureștean de pe Calea Moșilor.

Știrile de la televizor despre iarna apocaliptică cu derapajele ei au fost atât de credibile încât după vizionarea lor, înainte de a se da jos de pe canapea pentru a lua un distonocalm, unii pensionari și-au tras ciorapi peste papucii de casă pentru a nu aluneca, iar alții, mai pricepuți, și-au înfiletat în talpa șoșonilor holșuruburi cu cap vidia.

„Este paradoxal cum, pe fondul absenței oricărei forme de cultură, telespectatorii televiziunilor românești manifestă totuși o sete de cunoaștere deosebită: cunoașterea detaliată a răului din curtea altuia (cu precădere din curtea vecinului) pentru a se putea bucura de el. Examinarea detaliată a răului din ograda vecinului se încadrează, în ce-l privește pe telespectatorul român tipic, în conceptul științic de „mici plăceri ale vieții”, explică cunoscuții sociologi Hip, Hap și Ciripel.

Episodul de azi nu este însă primul în care televiziunile de știri sunt atât de convingătoare. De exemplu, o știre difuzată obsesiv iarna trecută cu privire la săracia lucie* a românilor a fost atât de convingătoare încât a doua zi, la prima oră, Ion Țiriac și Gigi Becali s-au prezentat la primăria sectorului în care locuiau pentru a solicita acestei instituții acordarea ajutorului social pentru încălzire prevăzut de lege pentru persoanele care nu au nici după ce bea apă, ci numai whisky.
                                                       
*sărăcia românilor nu a fost niciodată una anostă, fără sclipire, ci întotdeauna a fost prezentată idilic ca o sărăcie lucie.

5 comentarii:

  1. Ma gandeam la urmatorul lucru: daca pruncii din lotul olimpic de matematica pilesc in halul ala (cazul fetei consumatoare de alcool care a murit dupa ce a cazut pe fereastra in zapada), va dati seama cat beau pruncii din lotul olimpic de chimie? Cred ca nu se mai exista substanta pe mapamond sa nu fi degustat-o astia, futu-l in noroc pe Mendeleev corupaciosul de minori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa cum mi s-a spus in nenumarate randuri, eu sunt atat de destept incat mi-am bagat de mult p*la in tabloul lui Mendeleev.

      Ștergere
    2. Da' ce tablou a pictat Mendeleev asta? Si in ce stil picta? Exista un muzeu in care sa fie expuse tablouri de Mendeleev?

      Ștergere
  2. Cuviosul Poponarie19 ianuarie 2013 la 00:20

    Stie careva in ce grupa e curpu? Curpu?

    RăspundețiȘtergere