Google+

duminică, 20 ianuarie 2013

În care Ștefan Bănică Jr. ne explică cum trebuie să arate nevasta ideală și ce trebuie să facă ea


Ștefan Bănică Jr. a dat astăzi publicității criteriile pe care le va avea în vedere la alegerea noii sale neveste.
„Noua mea soție, pe care o voi alege, desigur, în cadrul unui show televizat- ”Dansez pentru mine antipersonal”- va trebui să îndeplinească următoarele condiții obligatorii: să fie mută, să aibă o înălțime de maximum 1,20 m, să aibă țeasta teșită pentru a putea sta bine pe ea scrumiera și sticla de whisky, să aibă urechile în formă de toartă pentru a putea fi mânuită mai bine și să ocupe toaleta cât mai puțin”, a precizat maestrul genului Christmas Death Metal.

La întrebarea noastră unde este Andreea, starul a răspuns: ”Unde să fie, probabil în toaletă, unde stătea 24 de ore pe zi și când făcea ore suplimentare chiar și 30 de ore pe zi. Eu veneam seara acasă cu un iaurt Activia și întrebam din ușa toaletei: „Iubito, ce ai făcut azi?”. ”Eeee,... un căcat... iar mi s-a terminat rimelul pentru Facebook!”, îmi răspundea ea țâfnoasă. De fapt, divorțul nostru a fost cauzat de ocuparea continuă a toaletei de către Zâna fără Măseluță de Minte a Surprizelor, ceea ce mi-a produs întotdeauna o stare de nervozitate extremă, deoarece toaleta este singurul loc în care mă simt cu adevărat Elvis. La oglinda din toaletă îmi fac ore întregi freza ca Elvis, mă bășesc în linia melodică din ”Love me tender”, ce să ne mai căcăm pe noi, în toaletă e mișto! De asemenea, de ani întregi repar în toaletă chiuveta stricată cu bestialitate de o altă femeie din viața mea artistică: Veta.

PS: Dacă nu am fi postat deja prezentul articol, am fi adăugat că la această oră trei mașini de pompieri și sute de jurnaliști de la diverse cotidiene zilnice din presa noastră de ziare s-au adunat la locuința din București a cuplului Ștefan Bănică- Andreea Marin. Se pare că Zâna fără Măseluță de Minte a Surprizelor s-a întors aseară din Dubai, astfel că pompierii nu exclud o întâlnire cu scântei.

4 comentarii:

  1. Cand ii vad la televizor pe astia doi imi scade IQ-ul imediat, frate, ca glicemia cand mananc salata verde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai stii care este solutia? Inlocuieste si tu salata verde cu laptuci.

      Ștergere
  2. Pescarul amator in ape tulburi20 ianuarie 2013 la 14:07

    Abate, mai lasa-ne cu subiecte de genul asta. Ai putea sa scrii si tu despre lucruri mai serioase. Uite, de exemplu, chiar acum pe Canal D Nicoleta Luciu spune tot adevarul despre casnicia ei. Si nu-l spune oricum, ci la 4 luni dupa ce sotul ei a fost acuzat ca o inseala, sa-mi bag p*la!

    RăspundețiȘtergere
  3. Patronu de marmote20 ianuarie 2013 la 14:12

    N-ați văzut cumva o Zdreanță
    Care-a avut Surprize
    Când s-a uitat în baie
    Cu ochii pe faianță?

    RăspundețiȘtergere