Google+

sâmbătă, 21 iulie 2012

V. Ponta acuză Universitatea Bucureşti de plagiat


În urma deciziei din data de 20 iulie a Comisiei de Etică a Universităţii din Bucureşti prin care s-a stabilit că Victor Ponta a plagiat în lucrarea sa de doctorat, premierul a atacat furibund această comisie, acuzând-o că a plagiat decizia.
Astfel, premierul a declarat următoarele:
“Această decizie a Comisiei de Etică a Universităţii din Bucureşti este un plagiat grosolan de tip copy-paste. Vă rog sa examinaţi comparativ decizia din 28 iunie a Consiliul Naţional de Atestare a Titlurilor, Diplomelor si Certificatelor Universitare (CNATDCU) si decizia din data de 20 iulie a Comisiei de Etică a Universităţii din Bucureşti. Veţi observa că în decizia din 20 iulie nu numai că mi s-au imputat exact aceleaşi fapte ca în decizia din 28 iunie, dar, cu un tupeu nemărginit, li s-a dat exact aceeaşi încadrare juridică. Mai mult, Comisia de Etică a Universităţii Bucureşti, fără a cita nici de data aceasta CNATDCU în notele de subsol, a plagiat chiar şi numărul paginilor despre care spune că eu le-am plagiat.
În prezent, scorul pe comisii este de 2-1 pentru Băsescu, dar să nu uităm că, în conformitate cu modificările la Legea educaţiei publicate acum 5 minute în Monitorul Oficial, în chestiunea plagiatului meu trebuie să se mai pronunţe încă 24 de comitete si comiţii. Dacă şi aceste comitete si comiţii se vor pronunţa cu majoritate absolută în sensul că am plagiat, voi lua probabil măsuri drastice de sancţionare a studenţilor care mi-au lucrat teza de doctorat la xerox.
În altă ordine de idei, regret încă o dată faptul că i-am zis Angelei Merkel că ea nu votează la referendum, de obicei nu sunt rău cu reprezentanţii statelor mai slabe. Poftim dacă ţine neapărat, îi dau voie să voteze la referendum, însă numai pe listele suplimentare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu