Google+

vineri, 27 iulie 2012

“Înţepătorul” din tramvaiul 41 va vota sigur la referendum


Bărbatul care acum câteva luni a înţepat cu acul şase femei în tramvaiul 41 a declarat că va vota cu certitudine la referendumul de pe 29 iulie.
“Tot ce vă pot spune acum este că sunt ferm hotărât să votez duminică. Nu m-am hotărât încă dacă voi vota la o secţie de vot sau la alta, la Oradea, Constanţa sau altundeva, pe listele permanente sau pe cele suplimentare. Practic, duminică voi vota unde mă va taia capul în acel moment”, ne-a declarat celebrul “înţepător” din tramvaiul 41. 

2 comentarii:

  1. Asa, asa, un cetatean cu un simt civic deosebit.
    Sa treci pe la cabinetul meu dupa alegeri sa-ti dau cadou o tepusa noua.

    Domnu' bloger, dar despre casa Dante cand scrii? Ai vazut ce lux, ce piscina, cate milioane irosite cand populatia acestei biete tarisoare moare de foame? Votati DA.
    Ce plagaiatul meu!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Breaking news: tocmai mi-au comunicat paparazzi mei ca au vazut cu ocheanul din copac pe masa din bucatarie a "intepatorului" un contract de consiliere incheiat cu Vlad Tepes.

    RăspundețiȘtergere