Google+

miercuri, 11 iulie 2012

Premierul israelian acuzat că a plagiat “Mein Kampf”


Mare scandal în Israel după ce premierul acestui stat a fost acuzat că a plagiat “Mein Kampf” in lucrarea sa de doctorat.
Întrebat de noi cu privire la această situaţie, premierul israelian ne-a declarat:
“Nu cred că am făcut-o cu intenţie, rămâne să mai investighez. Tot ce ştiu clar este că săptămâna trecută am fost intr-o vizită de protocol (dacă aş spune vizită de lucru aş minţi) în România. Acolo, premierul român mi-a prezentat noua metodă de redactare a lucrărilor de doctorat pe care a brevetat-o şi pe care a intitulat-o “metoda copy-paste, the original strong taste”.
Odată întors în ţară m-am apucat să muncesc asiduu la teza mea de doctorat. Cu părere de rău pentru timpul preţios irosit, vă pot spune că i-am jertfit acestei teze o întreagă pauză de prânz. Tragic, mai ales că în acea zi costul cafelei de la bufetul demnitarilor era suportat de un investitor străin. Teza mea de doctorat a fost considerată de comisia de evaluare ca fiind una total inovativă pentru disciplina “Rezistenţa materialelor”. Nu ştiu dacă în evaluarea tezei mele de doctorat a contat cu ceva faptul că membrii comisiei tocmai se întorseseră şi ei dintr-un stagiu de practică în România. Cert este că sunt profund nedreptăţit, aduceti-vă aminte de preotul catolic care în lucrarea sa “Vieţile sfinţilor” a plagiat din greşeală “Kama Sutra ”. Nimeni nu i-a sărit în cap, aşa cum am păţit eu, ba chiar Comisia de etică a analizat plagiatul cu un vădit interes descriptiv”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu