Google+

duminică, 18 noiembrie 2012

Librar din Murfatlar cercetat de procurori pentru înșelăciune


Librarul din Murfatlar este cercetat de procurori pentru înșelăciune după ce, speculând o greșeală de tipar, a vândut mai multor localnici Fenomenologia spritului” de Hegel, pe care a prezentat-o însă ca „Fenomenologia șprițului”.

„Am intrat în librărie ca să caut o carte pentru ăla micu’, pentru Prâslea, că e cam greu de cap și la 9 ani nici măcar nu a învățat cum să bei cât mai mult fără să intri în comă alcoolică*. Și deodată am văzut pe raft exact ce mă interesa: “Fenomenologia spritului”.
-Uite, bă, că cineva s-a gândit și la noi și a scris „Fenomenologia șprițului”, mi-a confirmat  librarul.
În plus, autorul părea neamț, iar ăștia, după cum știe toată lumea, țin la băutură. Deci aveai impresia că autorul e un practician experimentat, nu un amărât de teoretician.
Ajung eu acasă, îi dau cartea lui Prâslea și după un minut ăsta zbiară la mă-sa: “Haoleo, mămucă, s-a țicnit babacu’, ia-uite ce carte mi-a adus: Spiritualul este realul efectiv. Eu sunt pură intuiţie. Individul a apucat viaţa, dar ceea ce el a prins este mai degrabă moartea”.
Normal că am dus imediat cartea la Poliție, iar pulițiștii, după o analiză minuțioasă, au ajuns la concluzia că această carte este oarecum diferită de asul de treflă, singura carte admisă în secțiile de poliție din România, astfel că au decis sesizarea procurorilor”, ne-a declarat dl. Secărică Aldămaș, unul dintre localnicii păgubiți de perfidul librar.

„Nu este vina mea. Nici măcar de o greșeală de tipar nu putem vorbi. Eu am scos la vânzare exact cartea cu titlul „Fenomenologia spritului”, scrisă de marele filosof chinez He Ge Lu. Titlul cărții și numele autorului erau pe deplin vizibile; exemplarele din această carte erau expuse în raft chiar lângă „Fram, ursul polaur”, s-a apărat în fața procurorilor primul și ultimul librar din Murfatlar.

*http://www.hotnews.ro/stiri-ultima_ora-13638721-copil-gasit-coma-alcoolica-intr-sant-marginea-localitatii-murfatlar.htm

Un comentariu:

  1. Săracul om, ce țeapă i-a tras jigodia de librar, mai bine își cumpăra un exemplar original din "De veghe în lanul de secărică". A scris-o un autor turc, Selin Ger.

    RăspundețiȘtergere