Google+

joi, 1 noiembrie 2012

Razie printre hingherii vagabonzi


Peste patruzeci de hingheri vagabonzi din București au primit mandate de reținere din partea procurorilor după ce au fost surprinși în flagrant în timp ce încasau taxa de protecție de la mai mulți câini maidanezi, pentru a nu-i deporta pe aceștia în localități învecinate Capitalei.
Mai mult, se pare că în repetate rânduri hingherii bucureșteni au transportat cu camionul câini maidanezi în Buftea sau Otopeni, fără a le emite patrupedelor sau tripedelor* tichete de călătorie, deși în prealabil le impuseseră acestora să vină cu banii de drum în dinți.
Până ce s-au lămurit despre ce este vorba, controlorii de la R.A.T.B. au fost foarte panicați, știut fiind că peste 50% + 1 dintre cei care călătoresc cu R.A.T.B. îi desemnează cu apelativul “hingher”.
Nu-mi place să fiu deportat la Buftea, aș da zile de la alții ca să nu mai fiu dus acolo, aș da atât lei cât și bani. Maidanezii de acolo îl ascultă numai pe Adrian Pu(ra)delul Minune și ne consideră dușmani care le poartă pică că n-au valoarea lor. Altă viață e să compostezi în fața Ateneului Român vreo melomană sclifosită!
De câte ori am fost deportați de hingheri la Buftea cu mașina, la dus nu ne-a tăiat nimeni bilet de călătorie, iar de întors în București ne-am întors cu nasul (se știe că noi, maidanezii, avem un nas foarte bine dezvoltat)”, a declarat în fața procurorilor cățelul Azorică Venturiano, Junior Manager în cadrul haitei de la Opera Center.
La rândul său, decanul de vârstă al maidanezilor bucureșteni, Matusalem Lătreanu i-a disperat pe procurori, relatând în declarație, ca orice bătrân, toată viața sa:
„Mi-aduc aminte că era prin iunie 1990. Eram cățeluș, trăiam pe vremea aceea împreună cu haita la sediul PNȚ-ului. Ne jucam toată ziua printre picioarele oamenilor buni care veneau la partid cu droguri, armament, muniție, mașină de scris automată, tipărit bani**.
Peste câteva zile au venit minerii și ne-au băgat claie peste grămadă în dube împreună cu intelectualii PNȚ-ului pentru a ne duce în Piața Universității la plantat de panseluțe. Doamne, ce mai puțeau intelectualii ăia! Cred că nu se mai spălaseră pe creier de jumătate de an, mai precis din decembrie 1989.
Dar mai bine să vă povestesc despre Marea Deportare, sunt singurul din haită care a trăit-o. Prin 2004 ne-au deportat hingherii tocmai la Ploiești, sperând că de acolo nu ne vom mai putea întoarce cu nasul. Într-o zi de toamnă a acelui an am participat la un miting organizat acolo de Băsescu: se mai trosneau babele pe o porție de lihnie de fasole, pe un ciolan, le mai tremura băbaciunilor cu Parkinson mâna în care țineau farfuria, ce mai, era un adevărat festin și pentru noi, de ziceai că suntem potăi asistate social. Acolo a fost pentru prima dată în viața mea când am mușcat un copil. Nu îmi mai aduc aminte ce mi-a făcut, poate m-a înjurat, poate mi-a vorbit urât, în orice caz, una din astea două.
Ca să revin la subiect, bine că li s-a înfundat hingherilor ăstora! Aproape că ajunsesem să mă tem de ei, ceea ce este inadmisibil. În fiecare seară spuneam înainte de culcare rugăciunea “Hingher, hingherașul meu”, de frică să nu mă salte hingherii în timpul nopții”.
  
*  în cazul maidanezilor care au făcut brusc stânga, fără semnalizare, prin fața tramvaiului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu