Google+

marți, 27 noiembrie 2012

O familie pașnică de urși dintr-un sat argeșean a fost atacată brutal de un rocker satanist


Șoc și groază într-o localitate argeșeană după ce o pașnică familie de urși, care conviețuia de ani de zile cu sătenii chiar în vatra satului, a fost atacată pe neașteptate de un rocker satanist, fan îndrăcit al controversatului cantautor Ștefan Bănică.

Eram la o terasă cu ursoaica mea, la un Ursus, ca tot bugetarul înainte de hibernarea de la birou și ascultam „No mor tears”, o piesă compusă special pentru noi de un artist preferat de-al urșilor, Ozzy Osbear. Când, deodată, sări brusc dintr-un tufiș o creatură asemănătoare cu Chupacabra, care purta un tricou ca cel din imagine.
Veta, mi-ai stricat chiuveta!”, a răcnit el la ursoaica mea și i-a aplicat o perversă ca pe Târgu Ocna. Nici nu m-am dumirit bine ce se întâmplă, că m-a apostat și pe mine cu o bâtă, urlând la mine:
“Viața trece cu viteză, ea nu stă în loc,
Ramai doar cu gel pe freză, labă, daca n-ai noroc!”,
ne-a descris incidentul domnul Urs Meier, cunoscut ca un bun arbitru în disputele doctrinare dintre urșii urbani și urșii rurali.

“Dacă nu aș trăi în mijlocul acestui relief accidentat, zău că mi-aș lua câmpii. Uneori, când gândurile brune mă copleșesc, mă gândesc  chiar că  o să ajungem cu toții în pădure sau că o să mă călugăresc și o să-mi petrec toată viața într-o mănăstire a ursulinelor. Nu este primul atac de acest gen la care suntem supuși. Anul trecut, în ajun de Crăciun, niște colindători umani mi-au speriat groaznic ursuleții răcnind sub geam: “O tannen bau-bau, o tannen bau-bau”. Micilor ursuleți le e tare frică de bau-bau! Un ursuleț s-a panicat atât de tare încât s-a îmbolnăvit de lupus și nu mai scoate ochișorii afară din House”, a declarat soția ursului Meier, d-na Ursula Andress.

Anchetat de Poliție cu privire la violențele pe care le-a exercitat asupra pașnicei familii de urși, temutul fan al lui Ștefan Bănică a relatat astfel incidentul în declarația sa:
“Nu-ncerca să faci ca altul, nu-ncerca ce nu-i bine,
Fii tu insuți, fără frică dă-le-n gură la feline!”

9 comentarii:

  1. Cand vom intra noi, sepulturistii, in actiune, garantez ca n-o sa mai ramana urma de laba in toata tara:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bah, ciufutozaure, in primul rand tu trebuia sa depui o cerere ca sa poti comenta aici. Si sa iei viza pe ea, da? Viza pe care sa scrie: "Aprob pozitiv. Abatele de la Regula si Cocosul Garlic". Dar in seara asta sunt animat de sentimente crestinesti si de Pantera Roz si te iert: nu voi vorbi cu Abatele si cu Cocosul Garlic sa-ti stearga comentariul postat fara aprobare prealabila. Bai fornau, Ciufutozaurex!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnule Iredentila, cu ce v-a suparat Ciufutosauron? Sau v-a injurat? Sau v-a vorbit urat? Sau ambele?

      Ștergere
    2. Ciufutosauron este culpabil prin simplul fapt ca a vazut candva lumina zilei.

      Ștergere
  3. Patronu de marmote27 noiembrie 2012 la 22:24

    "Lasati ciufutozaurii sa vina la mine!", a zis Iisus in Templu.

    RăspundețiȘtergere
  4. capra cu trei diezi la cheie27 noiembrie 2012 la 22:31

    Caut ciufutozauri si nu găsăsc, caut ciufutozauri și nu găsăsc, tăți ciufutozaurii îs rugați să apeleze la mine și uzine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Faceti ceva cu captcha asta pe care trebuie sa o tastam pt comentarii, ca eu a trebuit sa-mi schimb dioptriile ca sa pun comentariul asta:) Acu' sa vedem daca, in sfarsit am nimerit captcha:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonimule, captcha de care vorbesti e pusa de mine special pt Ciufutozaur.

      Ștergere
  6. Am auzit ca m-a cautat cineva:))

    RăspundețiȘtergere